Kariéra

Ať jste profesionál se zkušenostmi z realitního trhu nebo právě po škole, poskytneme Vám neomezenou příležitost k rozvoji Vaší kariéry.

Účetní

CBRE je světovým lídrem v oblasti poradenství v rámci sektoru komerčních nemovitostí. Ve více jak 440 kancelářích, které naleznete v 64 zemích po celém světě, poskytují naši odborníci ty nejkvalitnější služby našim klientům.

Náš tým v České republice umožňuje našim klientům v maximální míře zužitkovat výhody spojené s vlastnictvím, pronájmem či investicemi do komerčních nemovitostí. Služby, které poskytujeme, jsou komplexní a pokrývají veškeré aspekty komerčního real estate (od finančních, přes technické, provozní až po funkční aspekty).

Náplň práce:

• Vystavování faktur (periodická fakturace, ad hoc faktury, přefakturace) a případně kontrola automatické fakturace,
• Zpracování a účtování přijatých faktur včetně plateb
• Bankovní výpisy a rekonciliace
• Spolupráce na správě pohledávek (příprava upomínek, ageing)
• Komunikace s klienty a nájemci včetně účasti na meetingu
• Zatřídění majetku, vedení registru majetku a příprava odpisových plánů
• Zpracování přiznání k DPH a související dokumentace
• Příprava a kontrola reportních balíčků: klientské reporty, statistické výkazy a další
• Zpracování účetních závěrek včetně finančních výkazů
• Spolupráce s auditory a externími daňovými poradci
• Spolupráce na due dilligence

Požadavky:

• VŠ vzdělání ekonomického směru + nejméně 1 rok praxe nebo SŠ vzdělání + nejméně 3 roky praxe
• Velmi dobrá znalost účetní a daňové problematiky
• Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost za zpracovávané výsledky
• Schopnost porozumění smlouvám
• Analytické schopnosti
• Zkušenosti z oblasti pronájmu a prodeje nemovitostí výhodou
• Schopnost práce s PC a ochota učit se pracovat s SW
• Uživatelskou znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
• Komunikativní znalost anglického jazyka, komunikativní znalost německého jazyka velkou výhodou
• Komunikativní a flexibilní osobnost
• Odolnost vůči stresu
• Schopnost pracovat v týmu
• Logické myšlení, snaha se dále vzdělávat

Nabízíme:

• Práci na HPP nebo jinou formu spolupráce podle domluvy
• Možnost stát se součástí renomované mezinárodní společnosti
• Plné zaškolení a po zaučení samostatnou práci
• Moderní pracovní prostřední v centru Prahy
• Kontinuální profesní vzdělávání - možnost účastnit se rozvojového vzdělávacího programu CBRE Academy
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Zaměstnanencké benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené, 2 sick days, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, kafetérie, vánoční placené volno, možnost využít kartu MultiSport a zvýhodněné mobilní tarify, možnost využití firemní školky)

V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám Vaše CV a motivační dopis prostřednictvím odpovědního formuláře.

Informace o pozici

Místo pracoviště

nám. Republiky 1079/1a, 110 00  Praha-Nové Město, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, firemní školka, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

CBRE s.r.o.

 

Kontakt

CBRE s.r.o.
Šárka Vítková
Palladium, Nám.Republiky 1a
110 00  Praha
Česká republika

Hledat: